در حال نمایش 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

معرفی و بررسی و مشخصات برند سینره
شرکت دانش بانیان چایآب زنده با هدف تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با کیفیت با منشاء گیاهی در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد. این شرکت محصولات خود را با نام تجاری «سینره» به بازار عرضه کرد و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش مستمر، عنوان برند برتر را در سال 1387 از آن خود کرد.
در حال حاضر سینره بر اساس کیفیت و کارایی برتر محصولات خود مورد تایید پزشکان متخصص و مجامع علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی از جمله آکادمی بیماری های پوست و مو لندن قرار گرفته است.
ارائه مقالات متعدد و همکاری نزدیک با کارشناسان و صاحب نظران داخل و خارج از کشور از جمله دستاوردهای شرکت طبیعت زنده است. فعالیت های خارج از کشور این شرکت نیز قابل توجه و رو به افزایش است.
بیانیه ماموریت برند سینره
در سینره سعی داریم با دانش روز، نیروهای متخصص و ساختاری سیستماتیک، با استفاده از مواد اولیه مرغوب (تولید اروپا)، فرمولاسیون پیشرفته (نتیجه تلاش متخصصان آزمایشگاه های سوئیس، فرانسه و ایران) و با استفاده از گیاهان مفید و مفید می توانیم علاوه بر حفظ سلامتی و تندرستی فردی، زیبایی طبیعی را به همه اقشار ملت ایران هدیه کنیم.
تحقیق و توسعه برند سینره
واحد تحقیق و توسعه شرکت طبایت زنده به عنوان متولی انجام پروژه های تحقیقاتی طیف وسیعی از فعالیت ها به منظور ارتقای اندوخته علمی و دانش فنی در زمینه فعالیت شرکت و همچنین استفاده از این دانش است. در نوآوری، ایجاد، طراحی، تولید، معرفی و عرضه محصولات جدید و ارائه ارزش افزوده بیشتر در حال انجام است.
شرکت طبایت زنده توانایی لازم برای جذب، توسعه و بکارگیری فناوری ها و همکاری با شرکای نوآور خارجی را دارد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. در این راستا و با کمک متخصصان توانمند داخلی و با استفاده از دانش به دست آمده در زمینه گیاهان دارویی و مواد موثر برگرفته از طبیعت به عنوان صلاحیت اساسی این شرکت، همواره سعی در ایجاد نوآوری در زمینه تولید محصولات باکیفیت برای پاسخگویی به آن داریم. نیازهای مصرف کنندگان و بهبود مستمر را سرلوحه کار خود قرار داده است.
بیانیه خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه
آزمایشگاه داروهای گیاهی طبیعت زنده معظم با سال ها فعالیت مستمر در زمینه طراحی، فرمولاسیون و تولید محصولاتی با کیفیت تخصصی و درمانی برای مراقبت از پوست و مو، محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی حاوی مواد موثره طبیعی، اعتقاد راسخ دارد. کیفیت، اورجینال نابخشودنی است و چشم انداز خود را در جهت تبدیل شدن به معتبرترین برند محصولات آرایشی و بهداشتی و در اختیار گرفتن بیشترین سهم از بازار فروش محصولات در بازارهای منتخب ایران برنامه ریزی کرده است.

این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین پیشگامان صنعت تولید داروهای گیاهی در ایران بر اساس مزیت های طبیعی این سرزمین در داشتن پوشش گیاهی متنوع و منحصر به فرد و همچنین تسلط بر دانش بومی ساخت داروهای گیاهی با استفاده از مدرن ترین خام مواد و فناوری های روز و با همکاری متخصصان داخلی و بین المللی، فعالیت های خود را با هدف تحقق یک واحد اقتصادی پویا و سالم برنامه ریزی کرده و به منظور جلب نظر، اعتماد و افزایش رضایت مشتریان همواره برنامه ریزی کرده است.

خود را متعهد می داند که به مشتری احترام بگذارد، از مشتری قدردانی کند و همچنین برآورده کند. او می داند چگونه نیازهای حال و آینده آنها را برآورده کند. در این راستا همواره به دنبال ارتقای سطح کیفی، ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان خود و جلب رضایت ذینفعان، سهامداران، تامین کنندگان، مشتریان و کارکنان خود در سراسر کشور و همچنین حفظ محیط زیست و توسعه پایدار و کاهش پیامدهای زیست محیطی آشکار این گروه اهداف خود را در راستای استقرار و اجرای مستمر و مجدانه کلیه آموزش های استانداردهای مدیریت ISO9001, OHSAS18001, ISO14001, ISO 10002 و ISO 10004, ISO 22716 به شرح زیر تبیین می کند:

ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات و دستیابی به حداکثر احساس رضایت و وفاداری مشتریان و ذینفعان
افزایش سودآوری و رشد مستمر و پایدار فروش محصولات
توسعه پایدار، بهبود مستمر و موثر سیستم های مدیریتی
گسترش فرهنگ مشتری مداری و بهبود مستمر فرآیندهای رسیدگی به نظرات و شکایات و سنجش رضایت مشتری
توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای فرهنگ کسب و کار با آموزش مستمر و افزایش روحیه مسئولیت پذیری و کار گروهی
ارتقای سطح آگاهی سازمان از مشتری مداری، کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی و محیط زیست به منظور مشارکت موثر و افزایش انگیزه و اعتماد به کار در بین کارکنان.
افزایش سطح ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان و کاهش خطرات ایمنی و بهداشت شغلی و محیطی
پیشگیری از آسیب و بیماری و حفظ و ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان
کنترل و جلوگیری از انتشار و انتشار آلاینده ها در محیط زیست و کاهش اثرات آنها و بهبود فناوری موجود، یافتن استفاده از فناوری غیر آلاینده
استفاده بهینه از منابع طبیعی و انرژی با افزایش راندمان بهره برداری و بازیافت مواد

در راستای تحقق آرمان ها و اهداف فوق، سیستم های مدیریتی مختلف (کیفیت – ایمنی و بهداشت شغلی – محیط زیست – رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان – سنجش رضایت مشتری – GMP) علاوه بر توجه به رشد و تعالی سازمانی (جایزه ملی) مدل) تعالی سازمان EFQM و جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و سلامت ایران) در شرکت طبایت زنده تأسیس و استقرار یافته است، لذا کلیه مدیران، مسئولین و کارکنان ارکان اجرایی، عملیاتی و ستادی شرکت می باشند.

انتظار می رود در سراسر کشور در کلیه فعالیت های خود با رویکردی مسئولانه و مجدانه نسبت به تبیین و تشریح موارد فوق به همکاران و جلب مشارکت همه جانبه آنان در جهت انجام کلیه فعالیت های خود متعهد و پایبند به کلیه الزامات قانونی و سایر الزامات مرتبط با استانداردهای فوق باشند. بهبود مستمر اثربخشی سیستم های مدیریتی فوق الذکر و اجرای کامل و بدون نقص کلیه الزامات آن.

همچنین با در نظر گرفتن اصول مشتری مداری، دسترسی آسان، واقع گرایی، دقت و سرعت در پاسخگویی، محرمانه بودن، قانونی بودن و اصول اخلاقی، به تمامی نظرات و شکایات دریافتی مشتریان بدون هیچ گونه تعصبی به طور موثر و کارآمد رسیدگی کنید. و امیدواریم با تلاش مستمر و روزافزون شاهد افزایش مستمر رضایت و وفاداری مشتریان خود باشیم. بدیهی است کلیه فعالیت ها و اقدامات مورد نیاز جهت تحقق موارد مذکور و نیز تامین منابع لازم در چارچوب مقررات و استانداردهای فوق الذکر مورد حمایت مدیریت شرکت خواهد بود. خط مشی سالانه مورد بازنگری و تایید مجدد قرار می گیرد.
افتخارات برند سینره از ابتدا تا الان

دریافت سیمرغ مدیریت خلاقانه در تولید بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی به مدیریت محترم عامل در سال 1396
دریافت جایزه تولید بهترین محصولات بهداشتی و بهداشتی در سال ۱۳۹۶
کسب رتبه اول کشوری استفاده از فرمولاسیون های پیشرفته و مواد اولیه مرغوب در صنعت آرایشی و بهداشتی در سال 1396
دریافت جایزه ملی بهترین مسئولیت اجتماعی در حمایت از حقوق کودکان در سال ۱۳۹۶
تندیس طلایی برند محبوب ایرانی در جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان در سال 1395
اخذ گواهینامه استاندارد فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری (ISO 10002) و استاندارد سنجش رضایت مشتری (1SO 10004) از شرکت SGS در سال 1394
اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 22716 GMP در سال 2015 از TUVNORD
کسب دو ستاره شهرت کیفیت در ششمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و سلامت در سال 2015
در اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتال در سال 2014 نشان برتری دیجیتال را دریافت کرد
اعطا گواهی سه ستاره تعالی در سیزدهمین کنفرانس تعالی سازمانی در سال 1393
دریافت تقدیرنامه از انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران در سال 1393
دریافت جایزه دو ستاره برای شهرت کیفیت و کسب مقام اول در بخش سلامت در پنجمین جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و سلامت.
دریافت جایزه دو ستاره در دوازدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی
دریافت تقدیرنامه کیفیت دوستاره از سازمان غذا و دارو
دریافت تندیس برند محبوب مصرف کنندگان در صنعت آرایشی بهداشتی کشور در سال 1392
تندیس طلایی محبوب ترین برند ایرانی در جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان در سال 1392
دریافت نشان و استاندارد بین المللی ارزش برند 2010: ISO 10668 از اتحادیه اروپا در سال 2011
دریافت جایزه بهترین مدیریت روابط عمومی در توسعه نام تجاری از کنگره Equit در سال 1391
دریافت نشان بین المللی و استاندارد کیفیت برتر محصول در صنعت آرایشی و بهداشتی در سال 2011
دریافت تندیس ویژه قهرمانان صنعت در سال 1391
دریافت تندیس ویژه حامی سلامت در صنعت محصولات آرایشی بهداشتی در سال 2011
دریافت تندیس الماس از جشنواره مدیریت سیستم پخش و پخش در سال 1392
دریافت تندیس کنگره ملی پاسخگویی به مشتریان و اخذ گواهینامه استاندارد ISO 10004 2010
مدیریت کیفیت و رضایت مشتری در سال 2011
کسب عنوان برند برتر کیفیت برتر در سال 1390