قوانین و مقررات روینا

کاربرگرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌ ‏های کاربردی روینا به دقت ملاحظه فرمایید . ورود کاربران به وب‏‌ سایت روینا هنگام استفاده از پروفایل شخصی ، طرح‏‌ های تشویقی ، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه روینا و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی روینا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ ها و خدمات روینا است . توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین روینا از سوی کاربر است.

قوانین عمومی روینا

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ های فروشگاه روینا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی با ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ ها و سرویس ‏‌های فروشگاه روینا تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق می‏‌ کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است .

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات روینا اقدام کند . همچنین از آنجا که روینا یک وب‌ سایت خرده‌ فروشی آنلاین است ، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌ کند .

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ ها و خدمات فروشگاه روینا استفاده می‏‌ کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌ کنید و یا به روینا ایمیل می‏‌ زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌ شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ ها باشد ، شما موافقت می‌‏ کنید که فروشگاه روینا به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌ های الکترونیکی ) به درخواست شما پاسخ دهد .

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌ هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌ کند ، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌ های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ های شرکت از طریق آنها صورت می‌ گیرد . جهت اطلاع رسانی رویدادها ، خدمات و سرویس‌ های ویژه یا پروموشن‌ها ، امکان دارد روینا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید . در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ ها نداشته باشند ، می‌ توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه روینا را در پروفایل خود لغو کنند .

سیاست‏‌ های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی روینا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می ‏‌کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌ کند . روینا متعهد می ‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن ‏‌تر و امن‏‌ تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد . در واقع با استفاده از سایت روینا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌ دهید .

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه روینا ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر ، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده‌ ها و کلیه محتوای تولید شده توسط روینا جزئی از اموال فروشگاه محسوب می‏‌ شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار روینا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه روینا محفوظ می‏‌ دارد .

علاوه بر این ، اسکریپت‌ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط روینا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه اینترنتی روینا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد . کاربران مجاز به بهره‌ ‏برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌ سایت روینا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، ربات ، یا روش‌‏ های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای روینا محفوظ است .

در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه روینا ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌ ‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌ پذیرد به عهده کاربران است . روینا محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می ‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌ ‏تر هستند می‌ ‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی ، به خرید و پرداخت اقدام کنند . تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما ، پایگاه رسمی این سایت یعنی royna.ir است . ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌ های رسمی و تایید شده در سایت ، با شما تماس نمی‌‏گیریم .

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

1 . روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در روینا است و کلیه سفارش‏‌ های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌ ‏شوند . فروشگاه روینا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏ گذاری می‌ ‏دهد .

2 . کلیه سفارش‌ ‏های ثبت شده در سایت روینا به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل ، در صف پردازش قرار می‏‌ گیرند . فروشگاه روینا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌ ‏های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌ دهد . با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در روینا به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏ گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای با کالا محفوظ است و یا مشتری می‏‌ تواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند .

3 . در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد .

4 . فروشگاه روینا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌ ‏گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏ های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌ ‏گیری ، پردازش و ارسال می‌‏ شود . حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای روینا محفوظ است .

5 . در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت روینا ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای روینا محفوظ است . فروشگاه روینا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌ نماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه روینا می‌ پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت .

6 . کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند . بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود . بنابراین درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس‌ های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد ، روینا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌ تواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند . همچنین ، مشتریان می‌ توانند نام ، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد .

7 . با توجه به ثبت سیستمی سفارش ، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده ، به نام شخص حقوقی وجود ندارد . بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش ، نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود ، هنگام ثبت سفارش خود ، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر ، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند . همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌ گیرنده ثبت یا انتخاب می‌ کند ، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند ، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش ، به هیچ عنوان امکان‌ پذیر نخواهد بود .

8 . امکان پرداخت در محل برای سفارش‌ هایی که از طریق پست ارسال می‌ شوند و مبلغ آنها بیشتر از 10 میلیون ریال است ، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال ، مبلغ اینگونه سفارش‌ ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی نصف یا تمام هزینه سفارش تسویه شود .

9 . تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه ، کافی نت ، رستوران ، هتل و مانند آن امکان‌ پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد .

10 . در صورت خرید اعتباری ( استفاده از کد تخفیف یا ووچر ) پس از نهایی شدن سبد ، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید ، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هر گونه تغییری را داشته باشد ، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد .

11 . در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه روینا ، سفارش درب اصلی ساختمان ( منتهی به خیابان ) تحویل داده می‌ شود .

12 . لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌ کند . همچنین تا پیش از ثبت نهایی ، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت ، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد . بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، به‌ ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند ، توصیه می‌ شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها رو به رو نشوند . شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌ شود که کاربران کد سبد خرید (dkc ) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه روینا هیچ‌ گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است ، ندارد .

خسارت در هنگام حمل و نقل

روینا همواره نهایت تلاش خود را می ‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد . با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت‌ ‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارکد مرسوله ( درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه ) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و روینا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می‌‏کند .

آسیب‏‌ های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش روینا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی روینا ارسال شود . برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌ بازگرداندن کالا مراجعه کنید .

سرویس مهلت تست 7 روزه با کالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏ های ارزش افزوده ، فروشگاه روینا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها ، تا 7 روز پس از تحویل ، دارای فرصت بازگشت باشند و هر گونه نقص فنی در کالا شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول ، می‏‌ شود . همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد . ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است .

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری ، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه روینا کنترل و بررسی می‏‌ شود و در صورت تائید وجود نقص فنی ، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌ شود . همچنین ، این سرویس اشکال‏‌ های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی‌‏ شود . آسیب ‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی ‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید .

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه روینا ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود ، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود . در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط روینا دریافت نشود ، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود . در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه روینا به اتمام برسد و فروشگاه روینا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد ، می‌ تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌ های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏ شود .

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در روینا ، اشتراک‌ گذاری تجربه‌ خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌ رسد . بدیهی است بخش نظرات فروشگاه روینا با دیگر سایت‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی متفاوت است . در این بخش ، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت ، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید ، نظرش را روی سایت مشاهده کند .

بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود ، تایید نمی‌ شوند و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی‌ آیند. فروشگاه روینا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت ، هیچ‌ گونه مسئولیتی ندارد . نمایش نظرات کاربران در سایت به‌ هیچ‌ وجه به معنی تایید فنی روینا درباره‌ محتویات نظر نیست ؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌ شود ، نظرات را اصل و پایه‌ انتخاب و تصمیم‌ گیری خود قرار ندهند .

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

1 . فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید . بهتر است از فضای خالی ( Space ) بیش از حد معمول ، کشیدن حروف یا کلمات ، استفاده‌ مکرر از یک حرف یا کلمه ، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید .

2 . برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید . یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد .

3 . نقد کاربران باید شامل قوت‌ ها و ضعف‌ های محصول در استفاده‌ عملی و تجربه‌ شخصی باشد و مزایا و معایب به‌ صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌ شده درج شود . لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌ نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید .

4 . نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد ؛ بلکه به‌ طور واقع‌ بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند .

5 . با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌ های آن‌ ها ، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد ؛ نه به‌ صورت مطلق .

6 . جهت احترام‌ گذاشتن به وقت بازدید کنندگان سایت ، لازم است هنگام نوشتن نقد ، مطالب غیر ضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید .

7 . با توجه به ساختار بخش نظرات ، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید .

8 . کاربران ارسال‌ کننده‌ نظر موظف‌ اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند . بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب ، باعث تایید نشدن نظر کاربر می‌ شود .

9 . قسمت نظرات سایت ، با تالارهای گفت‌ و گو ( فروم ) متفاوت است ؛ لذا برای حفظ ساختار ، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌ و گو دارد ، تایید نخواهد شد .

10 . تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین ، در سایت منتشر کنند ؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت ، جانب‌ دارانه یا اشتباه یافتید ، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید . هر کاربر تنها می‌ تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند .

11 . از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌ توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید ؛ لذا به‌ هیچ‌ وجه در بخش نظرات مبلغ « قیمت » را ذکر نکرده ، درباره‌ آن سؤال نکنید و نظری ندهید .

12 . در نظرات خود ، از بزرگ‌ نمایی یا اغراق درباره‌ قوت‌ ها یا ضعف‌ های محصول خودداری کنید . بدیهی است تا حد ممکن هر گونه نظر مبالغه‌ آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد .

13 . با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌ های موجود در آن ، نباید لینک سایت‌ های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید . دقت داشته باشید تا جای ممکن از هر گونه لینک‌ دادن ( فرستادن ) دیگر کاربران به سایت‌ های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌ های اجتماعی خودداری کنید .

14 . تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول مورد نظر باشند ؛ لذا بحث‌ های متفرقه و غیر مرتبط با محصول را مطرح نکنید .

15 . کاربران می‌ توانند نقد خود به هر بخش از روینا را در قسمت مربوط اعلام کنند ؛ لذا هیچ‌ گونه نقدی را درباره‌ سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید .

16 . توجه داشته باشند ، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید ، به‌ هیچ‌ وجه در نظرات ثبت نکنید ؛ همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره‌ محصولات جدا خودداری کنید .

17 . بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدید کنندگان سایت مفید باشد ؛ لذا از بیان هر گونه مطالب شخصی ، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش پرهیز کنید .

18 . لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌ کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید . استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد ، لازمه‌ تایید نظرات کاربران است .

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

1 . بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد ؛ زبان و رسم‌ الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد .

2 . برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به‌ هیچ‌ وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد « قیمت » نپرسید .

3 . از پرسش و پاسخ درباره‌ آدرس سایر فروشگاه‌ های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید .

4 . پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول مورد نظرتان بنویسید .

5 . از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل ، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌ های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید .

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد ، بنابر این برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش از طریق فرم صفحه ” تماس با ما “ با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش ، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید .

برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه ” تماس با ما  استفاده کنید یا به shoproyna@gmail.com ایمیل ارسال کنید . همچنین می توانید انتقاد یا شکایت و بقیه موراد قابل گزارش را از طریق شماره تماس 09215143929 به سمع و نظر بخش پشتیبانی روینا برسانید .

محتوا

فروشگاه روینا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌ ‏های خود می‏‌ کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌ های سازنده محصولات استفاده می‏‌ کند . لازم به ذکر است که فروشگاه روینا تضمین نمی‏‌ کند توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد . اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه روینا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل ، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است .

وب ‏‌سایت روینا هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌ های سایت خود و یا لینک‏‌ های مرده نمی‌ ‏پذیرد . سرویس ‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌ شود و سایت روینا تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌ تواند ناشى از عوامل طبیعى ، نیروى انسانی ، مشکلات اینترنتى ، خرابی تجهیزات کامپیوترى ، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد .

سایت روینا ممکن است دارای سرویس‌‏ هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏ های جمعی ، همچون اتاق گفتگو ، تابلوی اعلانات ، تالار گفتگو ، نقد ، گروه‌‏ های خبری ، شبکه دوستان و سرویس‏‌ های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران ( چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان ) ارائه می ‏‌شوند . شما توافق می‏‌ کنید که از این سرویس ‏‌های جمعی ، فقط برای ثبت ، ارسال و دریافت پیام ‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد .

© کلیه محتویات سایت روینا شامل قانون حق تکثیر شده به شرکت روینا تعلق دارد .

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌ ‏گذاری در روینا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است . قیمت ‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه روینا قیمت‏‌ های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏ کننده و یا تامین‏‌ کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌ ‏شوند .

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات ، روینا نمی‌ تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید . در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏ هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری ، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد ، روینا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید .

لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود ، سفارش بروز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌ شود . هزینه‏‌ های بسته بندی ، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏ شود ، ممکن است جداگانه محاسبه شود .

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف ‏‌هایی بسیار ویژه‏‌ تر نسبت به فروش‌‏ های ویژه درج می ‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت ‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند .

در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد ، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می ‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت . در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش ، کالا در طرح شگفت انگیز باشد ، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌ شود .

به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید ( پروموشن ) است ، روینا تعهدی در قبال سفارش‌‏ های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏ های لازم انجام می‏‌ شود. همچنین ، به کالاهایی که در این طرح خریداری می‌ شوند ، کالا بن تعلق نمی‌گیرد . هزینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌ شود و امکان تغییر ندارد .

نمایندگی

روینا در هیچ نقطه‏‌ ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ ها ، تراکنش‏‌ های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌ شود . لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست ، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه روینا اطلاع دهید .

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر گونه از موارد قوه قهریه ، روینا هیچ گونه مسئولیتی ندارد . فروشگاه روینا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌ داند ، لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، مراتب را از طریق کانال‏‌ های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید .

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.