جشنواره تخفیفات آخر تابستونی شروع شد

مشاهده + خرید
مراقبت پوست

معرفی 3 سرم پوست برای بالای 30 سال که معجزه میکنن!

3 special skin serums for over 30 years old that work miracles

همیشه با بالا رفتن سن استرس پیری و گذراندن عمر بیشتر می شود. روتین پوستی مناسب برای سنین بالا همیشه دغدغه حل نشدنی بوده و هست. افراد بالای 30 سال به راحتی نمی توانند از هر محصولی استفاده کنند، چون نتیجه عالی و تاثیر واقعی از هر چیزی برایشان مهمتر است. امروز در این مقاله از مجله روینا می خواهیم 3 سرم پوست درجه یک برای افراد بالای 30 سال معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

چرا افراد بالای 30 سال باید سرم پوست خاصی را استفاده کنند؟

سن که از 30 سال عبور کند کم کم، چین و چروک پدیدار می شوند. انگار که پوست رو به ضخیم تر شدن میرود و بیشتر از هر زمانی کمبود یک برنامه روتین پوستی احساس می شود. اما به دلیل نوع پوست در این سنین و سرعت تغییرات، باید از سرم پوستی استفاده شود که تاثیر قوی و فوری داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: برای جوان ماندن صورت چه بخوریم؟

همچنین، بتواند سریعتر جلوی تغییرات و از دست دادن زیبایی را بگیرد و هم تاثیر ماندگارتری داشته باشد. حالا در ادامه به شما 3 سرم پوستی را معرفی می کنیم که مختص رفع همین دغدغه ها و مشکلات است.

1. سرم پوست حاوی عصاره ویتامین سی

سرم ویتامین سی حاوی عصاره غنی پرتقال است. مواد مغذی که در پرتقال وجود دارد، می تواند چین و چروک پوست را نابود کند و جلوی ایجاد دوباره آن ها را بگیرد. همچنین، آنقدر تاثیر سریع و فوری دارد که حتی با اولین استفاده میتوان تغییرات معجزه آسا را روی پوست مشاهده کرد. قدرت سرم ویتامین سی برای پوست های ضخیم و دارای مشکلات زیاد بسیار عالی عمل می کند و تا 90% مشکلات پوستی را از بین میبرد.

مشاهده و خرید سرم ویتامین سی بیوآکوا

قیمت و خرید سرم ویتامین سی بیوآکوا

2. سرم پوست برنج برای افراد بالای 30 سال

عصاره مغذی برنج برای افراد مسن و افرادی که پوست افتاده و شل دارند خیلی خوب و تاثیرگذار است. اگر پوست شما دچار افتادگی و پیری زودرس شده است، می توانید با سرم پوست برنج تنها با دو مرتبه استفاده این مشکلات را نابود کنید. همچنین، عصاره برنج قدرت بالایی در درمان تیرگی و لک های پوستی دارد و برای درمان چین و چروک های به وجود آمده به دلیل بالا رفتن سن، فوق العاده است. این سرم یک پیشنهاد عالی برای افراد بالای سی سال و حتی بیشتر از این است.

مشاهده و خرید سرم برنج بیوآکوا

قیمت و خرید سرم برنج بیوآکوا

3. سرم هیالورونیک اسید معجزه زیبایی افراد بالای 30 سال

هیالورونیک اسید خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی فوق العاده ای دارد. همین تاثیر باعث محبوبیت سرم های حاوی هیالورونیک اسید شده است، چون قدرت آبرسانی سرم پوست هیالورونیک اسید تا 99% هم میرسد. همچنین، تاثیر فوری این سرم روی پوست، باعث شده از آن به عنوان معجزه آبرسانی نام ببرند.

این سرم با کارایی فوق العاده خود علاوه بر آبرسانی پوست، یک بیمارستان سیار هم محسوب می شود که، برای درمان مشکلات دیگری همچون، چین و چروک، افتادگی و پیری، روشن و سفید کنندگی و لیفتنیگ پوست هم کارایی دارد.

مشاهده و خرید سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا اصل

قیمت و خرید سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا

این سرم ها برای چه نوع پوستی مناسب هستند؟

سرم ویتامین سی، سرم برنج و سرم هیالورونیک اسید که در توضیحات بالا معرفی شدند. همگی برای انواع پوست مناسب هستند. البته، افراد بالای 30 سال و افراد زیر 30 سال فرقی نمی کند، همه می توانند بدون مشکل از این سرم پوست های محبوب استفاده کنند.

چطور از سرم پوست مخصوص بالای 30 سال استفاده کنیم؟

استفاده از این سرم ها اصلا کار سختی نیست، فقط باید پوست صورت خود را تمیز کنید. حالا با قطره چکان سری سرم پوست، مقداری از موارد را روی پوست خود بزنید و به صورت دورانی ماساژ دهید تا زمانی که مواد جذب پوست شود. برای دریافت نتیجه بهتر، کافیست هفته ای حداقل 5 مرتبه از این سرم ها استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: نحوه استفاده از ماسک ورقه ای دور چشم

نتیجه گیری پایانی

بالا رفتن سن زمانی کابوس می شود که، تو آینه محو شدن زیبایی خود را ببینیم. اما میتوان مانند سلبریتی های معروف و دیگر افراد جامعه، تا سال ها زیبا و جذاب ماند. کافیست روتین پوستی خوب و اصولی را انتخاب و در پیش بگیرید. استفاده از سرم پوستی فقط یکی از راه های زیبایی برای افراد بالای 30 سال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا