جشنواره تخفیفات آخر تابستونی شروع شد

مشاهده + خرید
مراقبت پوست

معجزه سفید شدن پوست در یک هفته؛ کمکت میکنم بعد 7 روز سفید برفی بشی!

I will help you become snow white after 7 days

اومدی اینجا دنبال معجزه سفید شدن پوست در یک هفته هستی؟ اصلا باور داری که ممکنه بتونی بعد از 7 روز پوست سفید و بلوری داشته باشی؟ نترس بابا! سفید کردن پوست در یک هفته اصلا امر غیرقابل باوری نیست. برای سفید کردن پوست رازها و نکاتی هست که باید آن ها پیدا و به آن ها عمل کنید. ما در این مقاله از مجله روینا هم این نکات را برای شما بیان می کنیم و هم محصولاتی را برای شما معرفی می کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معجزه سفید شدن پوست در یک هفته واقعی است؟

بله، درست که سفید کردن پوست در مدت زمان 7 روز عجیب و غیرممکن به نظر میرسد. اما، یک واقعیت است که نیاز به اعتماد و انجام مراحلی برای رسیدن به این معجزه دارد. قطعا بعد از یک هفته با انجام این مراحل و نکات، بیشتر از قبل به این معجزه باور پیدا می کنید.

چطور می شود در یک هفته پوست را سفید کرد؟

برای رسیدن به معجزه سفید شدن پوست در یک هفته هم باید در منزل کارهایی را انجام دهید و هم باید از محصولات مراقبت از پوست خاصی استفاده کنید. اگر بخواهید هر کدام از این مراحل را نادیده بگیرید یا به دنبال راه حلی سریعتر از این باشید قطعا نتیجه ای نخواهید گرفت. ما در ادامه مراحل را تک به تک برای شما بیان می کنیم.

روتین پوستی برای سفید کردن پوست

برای اینکه بتوانید پوست خود را سفید کنید به استفاده از این محصولات طبق آموزش های اصولی نیاز دارید. در ادامه ما تک به تک محصولات را به شما معرفی می کنیم و مراحل استفاده را هم ارائه می دهیم.

1. استفاده صابون لایه بردار پوست

برای اینکه بتوانید پوستی سفید داشته باشید باید صبح بعد از بیدار شدن از یک صابون لایه بردار برای پاکسازی عمیق پوست خود استفاده کنید. این صابون می تواند صابون شیر یا صابون گیاهی باشد. اما طبق تجربه و تخصص ما صابون شیر بهترین گرینه برای سفید کردن سریع پوست است. این صابون پوست شما با پاکسازی می کند و لایه مرده آن را بر میدارد. همچنین، به رنگدانه های پوست برای بازسازی کمک کرده که در رسیدن به معجزه سفید شدن پوست در یک هفته نقش مهمی دارند.

مشاهده و خرید صابون شیر الاغ اصل

قیمت و خرید صابون شیر الاغ اصلی

2. استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده

حدود 1 ساعت بعد از استفاده صابون، حالا باید از یک مرطوب کننده با کیفیت استفاده کنید. استفاده از کرم مرطوب کننده شیر گاو یا شیر الاغ بهترین گزینه است. کرم شیر شیر الاغ و یا شیر گاو، قابلیت سفید کنندگی بسیار عالی دارد. این کرم با ترمیم پوست شما تاثیر فوق العاده در سفید و روشن کردن پوست دارد.

مشاهده و خرید کرم شیر گاو ایمیجز اصل

قیمت و خرید بهترین کرم شیر گاو

قطعا بعد از لایه برداری پوست، نیاز به استفاده از مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست خود دارید. چه بهتر که از یک مرطوب کننده با خاصیت سفید کنندگی بالا استفاده کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید.

مشاهده و خرید کرم شیر الاغ صورتی وکالی

قیمت و خرید بهترین کرم شیر الاغ

3. استفاده سرم پوست مناسب

علاوه برتمرکز برای سفید کردن پوستتان، باید به جوانسازی آن هم دقت کنید. چون، پوستی که جوان و شاداب نباشد در کمتر از چند ساعت یا نهایتا یک روز، کدر و بی حال خواهد شد که در نتیجه پیری و افتادگی پوست را به همراه دارد. حالا که از مرطوب کننده استفاده کرده اید، بعد از حدود 4 الی 6 ساعت، پوست خود را شستشو دهید و تمیز کنید.

سپس، از سرم پوست ویتامین سی برای جوانسازی و براق کردن پوست خود استفاده کنید. این سرم علاوه بر رفع کدری و بی حالی پوست، تاثیر خوبی هم در سفید کردن پوست شما دارد. قطعا با استفاده از این سرم پوست، در همان مرتبه اول معجزه سفید شدن پوست در یک هفته را خواهید دید.

مشاهده و خرید سرم ویتامین سی بیوآکوا

قیمت و خرید بهترین سرم ویتامین سی

استفاده از روش های خانگی و رژیم غذایی

حالا که یک روتین ساده و کم هزینه را برای سفید کردن پوست صورت و بدن خود در یک هفته مطالعه کرده اید. بهتر است برویم سراغ رعایت نکات مهم و حیاتی برای رسیدن به معجزه سفید شدن پوست در یک هفته که باید حتما به خوبی رعایت شوند. در ادامه این نکات را مختصر و کوتاه به شما آموزش می دهیم.

1. مصرف آب زیاد:

خوردن آب حداقل 8 لیوان در طول روز شاید زیاد به چشم نیاید، اما همان نکته جوانسازی و رفع کدری و بی حالی پوست را با خود دارد که نتیجه آن سفید و براق کردن پوست است.

2. مصرف میوه و سبزیجات:

مصرف مقدار لازم میوه و سبزیجات در برنامه غذایی، یک گزینه عالی برای سفید کردن پوست است. با یک سرچ ساده در اینترنت و پیدا کردن میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین و آب زیاد را می توانید پیدا کنید. این میوه و سبزیجات تاثیر قوی در سفید کردن پوست شما خواهند داشت.

معجزه سفید شدن پوست در یک هفته؛ کمکت میکنم بعد 7 روز سفید برفی بشی! 520

3. پرهیز از خوردن غذاهای چرب و مضر:

مصرف غذاهای چرب و فست فودی تاثیر بسیار زیادی بر سلامت و زیبایی شما دارند. شاید بگویید چرا زیبایی؟ بله، زیبایی شما بسته به سلامت اندام داخلی شما است. اگر کبد و کلیه شما به خوبی کار نکنند می تواند باعث ایجاد زردی و بی حالی پوست شما شود. که، غذاهای چرب و مضر دقیقا سمی برای نابودی اندام های داخلی شما هستند و زیبایی شما را به خطر می اندازند.

نتیجه گیری پایانی

تمام سعی ما در این مقاله، آموزش سریع، کوتاه و ساده برای رساندن شما به معجزه سفید شدن پوست در یک هفته بود. تمامی راه حل های بالا، تست شده و امتحان خود را پس داده اند. با رعایت اصولی و دقیق این موارد ما به شما قول می دهیم که بعد از 7 روز، پوست شما تا حداقل 60 درجه روشن تر شود.

با ادامه دادن آن ها بعد از 7 روز هم زیبایی طولانی مدت خود را تثبیت و تضمین کرده اید. قدر زیبایی خود را تا دیر نشده بدانید، بعد از دست دادن زیبایی تان، قطعا افسردگی در انتظار شما خواهد شود. اگر مراحل بالا را انجام دادید، خوشحال می شویم که نتیجه را برای ما و دیگر بازدیدکنندگان سایت، در بخش نظرات همین مقاله بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا