جشنواره تخفیفات آخر تابستونی شروع شد

مشاهده + خرید
مراقبت پوست

سرم پوست سلبریتی کره ای؛ راز جوانی اوشین بعد از 40 سال فاش شد!

The secret of Oshin's youth was revealed after 40 years

سرم پوست همیشه پرطرفدارترین محصول مراقبت از پوست بوده و هست. اما این روزها بازار محصولات کره ای و چینی داغ تر از همیشه شده است. خیلی ها به دنبال این هستند که سرم پوست سلبریتی کره ای چیست؟ که باعث جوانی و زیبایی آن ها بعد از سال ها شده است.

ما همیشه در برنامه های تلویزیونی فیلم هایی مانند جومونگ، یانگوم، اوشین و دیگر سریال های کره ای را دیده ایم. حالا بعد از سال های طولانی میبینیم بازیگران این سریال ها هنوز هم جوان و زیبا هستند. در این مقاله کوتاه از مجله روینا میخواهیم سرم های پوستی که باعث جوانی این افراد می شود را به شما شما معرفی کنیم.

راز جوانی اوشین و سوسانو و یانگوم چیست؟

زنان و دختران کره ای و درکل آسیای شرقی، هیچ وقت روتین پوستی خود را فراموش نمی کنند. اما، مهمتر از رعایت روتین پوستی مداوم، محصولاتی است که آن ها استفاده می کنند. گیاهان و گل های موجود در این کشورها همیشه زبان زد خاص و عام بوده اند. در تمام دنیا مردمان آسیای شرقی را جادوگران زیبایی می نامند.

مقاله پیشنهادی: راز داشتن پوست صاف کره ای ها

حالا تولیدکنندگان کشورهای کره و چین سعی کرده اند با عصاره این گل و گیاهان محصولاتی را برای مراقبت از پوست تولید کنند. اکثر بازیگران و سلبریتی های کره ای و چینی هم از این محصولات استفاده می کنند که باعث جوانی عجیب و جالب آن ها شده است. در ادامه چند نمونه ای این محصولات را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سرم پوست کره ای با عصاره ویتامین سی

سرم پوست حاوی عصاره پرتقال و به خصوص پرتقال خونی از محصولاتی هستند که خاصیت جوانی فوق العاده ای دارند. 90% بازیگران و زنان کره ای و چینی از این دو سرم استفاده می کنند. سرم های حاوی ویتامین سی، باعث جوانسازی، کلاژن سازی، از بین رفتن چین و چروک، روشن و شفاف شدن پوست، از بین رفتن انواع جوش های پوستی و درمان پیری زودرس می شوند.

مشاهده و خرید سرم ویتامین سی بیوآکوا

قیمت و خرید سرم ویتامین سی کره ای

حالا شما فکر کنید اگر فقط یکماه از یکی از این سرم های پوستی را استفاده کنید چه می شود؟ علاوه بر اینکه از سرم پوست سلبریتی کره ای استفاده کرده اید، مانند همان بازیگر سال ها جوان و زیبا خواهید ماند.

مشاهده و خرید سرم پرتقال خونی ایمیجز جوانساز و کلاژن ساز پوست

قیمت و خرید سرم پرتقال خونی کره ای

سرم هیالورنیک اسید کره ای

عصاره هیالورونیک اسید هم یکی دیگر از چند سرم پوست سلبریتی کره ای است، که طرفداران زیادی در کشورهای آسیای شرقی دارد. شاید بگویید که خب عصاره هیالورونیک اسید فقط مختص این کشورها نیست، درست است. اما تولید کنندگان کره ای ترکیباتی را به این سرم های پوستی اضافه می کنند که باعث تاثیر قوی تر و معجزه آسایی در این سرم پوست می شود.

مشاهده و خرید سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا اصل

قیمت و خرید سرم هیالورونیک اسید کره ای

عصاره هیالورونیک اسید باعث جوانسازی 70 درصدی پوست و آبرسانی فوق العاده آن می شود. همچنین، این سرم باعث رفع تمامی چین چروک ها و خطوط ریز پوستی می شود که می تواند در چندین مرتبه استفاده، شما را متعجب و هیجان زده کند. علاوه بر این، اکثر تاثیرات سرم ویتامین سی را در سرم هیالورونیک اسید هم می توانید مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی: راز سفید بودن کره ای ها

سرم پوست سلبریتی کره ای با عصاره چای سبز

عصاره چای سبز به خصوص چای سبز کره ای و چینی، معجزه جوانی یا همان اکسیر جوانی در آسیای شرقی نامیده می شود. چای سبز می تواند پوست شما را روشن و شفاف کند و همچنین، باعث رفع افتادگی و پیری پوست شما خواهد شد. تمامی جوش های صورت شما را خشک می کند و چین و چروک های آن را از بین میبرد. علاوه بر تمام این موارد، برای مدت زمان بسیار طولانی، این تاثیرات را روی پوست شما حفظ می کند و از ایجاد این مشکلات جلوگیری می کند.

قیمت و خرید سرم چای سبز بیوآکوا اصل

قیمت و خرید سرم چای سبز کره ای

سرم کره ای برنج برای پوست صورت

سرم پوست برنج کره ای یکی دیگر از سرم های پوستی مخصوص است که روی پوست شما غوغا به پا می کند. قطعا شما هم می دانید که برنج یکی از مواد غذایی و مغذی همیشگی کشورهای کره و چین و ژاپن بوده و هست.

حالا فکر کنید که تولید کنندگان این کشور از این مواده مغذی خوراکی، سرم پوستی هم تهیه کرده اند. سرم پوست سلبریتی کره ای با عصاره برنج قطعا یک جوک خنده دار نیست، بلکه یک جادویی جوانی و زیبایی است. در یک جمله و خلاصه کلام، با خرید سرم پوست برنج شما اکسیر جوانی و زیبایی تمام و کمال را خواهید داشت.

مشاهده و خرید سرم برنج بیوآکوا

قیمت و خرید سرم برنج کره ای

نتیجه گیری پایانی

اوشین و سوسانو و یانگوم از معروف ترین بازیگران کره ای نزد مردم کشور عزیزمان ایران هستند. قطعا برای یکبار هم که شده هر بانوی ایرانی که این بازیگران را دیده، دوست داشته که مانند آن ها جوان و زیبا باشد. اما، فکر کرده اند که کار سختی است و نیاز به هزینه های زیادی دارد.

اصلا هم چنین نیست، با استفاده از همین چند سرم پوستی کره ای، شما هم می توانید مانند اوشین و سوسانو و یانگوم، زیبا شوید و یک عمر زیبا بمانید. قطعا این سرم پوست سلبریتی کره ای که برای شما معرفی کردیم، ارزش یکبار خرید و استفاده را دارد. به جوانی و زیبایی خود اهمیت دهید و اجازه ندهید که ترس ها شما را فریب دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا