جشنواره تخفیفات آخر تابستونی شروع شد

مشاهده + خرید
مراقبت پوست

کرم ویتامین C چیست؟ راز زیبایی کره ای ها با استفاده روزانه از محصولات ویتامین سی!

Buy vitamin C cream and compare three different vitamin C creams

تا همین اواخر، وقتی صحبت از کرم ویتامین C یا سرم های ویتامین سی می شد، فقط مارک های خارجی شنیده می شد. خوشبختانه امروزه برخی از تولیدکنندگان محصولات مراقبت از پوست ایرانی به تکنیک های خوبی برای تولید ویتامین C دست یافته اند و کرم ها یا سرم های ویتامین سی را در سبد محصولات خود قرار داده اند.

کرم ویتامین C چیست؟

کرم ویتامین C یکی از کرم های مفید برای پوست است که به دلیل تاثیر در شفافیت پوست، روشن کنندگی و خاصیت آنتی اکسیدانی آن، بسیار محبوب است. برای طراوت پوست، ویتامین سی باید از داخل و خارج به پوست داده شود. در این مقاله از مجله روینا سه تا از بهترین کرم های ویتامین سی که امروزه در بازار موجود است را معرفی می کنیم با توضیح ویژگی‌های هر محصول، کدام یک با توجه به نوع پوست شما برای شما مناسب‌تر است.

قیمت و خرید کرم ویتامین سی بیوآکوا

قیمت و خرید کرم ویتامین سی بیوآکوا اصل

بررسی کرم جوان کننده ویتامین C بیوآکوا

کرم صورت جوان کننده ویتامین C بیوآکوا محصولی با بافتی بسیار نرم و کمی صاف این محصول برای افرادی که پوست معمولی تا خشک دارند توصیه می شود. رایحه پرتقال ملایمی دارد و احساس آبرسانی می کند. جذب آن سریع است (کمتر از 30 ثانیه) و در نهایت پس از جذب پوست را به طرز دلپذیری نرم می کند.

خوبی این محصول این است که نوع ویتامین سی مورد استفاده از نوع لیپوزوم است. یعنی مولکول های ویتامین سی منقبض می شوند و در داخل سلول های تشکیل شده از پروتئین های چربی پوست قرار می گیرند تا بتوانند از پوست عبور کرده و جذب پوست شوند. جالب است بدانید که علاوه بر ویتامین سی، از رتینول، چای سبز و اسید هیالورونیک نیز استفاده شده است که هر سه برای جوانسازی پوست بسیار موثر هستند.

مشاهده و خرید سرم ویتامین سی بیوآکوا

قیمت و خرید سرم ویتامین سی بیوآکوا اصل

بسته بندی این محصول به صورت کاسه ای می باشد که امکان ورود به بازار را با قیمت مناسب فراهم می کند. بافت این محصول کرمی و بی رنگ است. افرادی که پوست چرب دارند بهتر است از این محصول استفاده نکنند. بد نیست بدانید برند بیوآکوا محصولات دیگری نیز در گروه محصولات ویتامین سی دارد که مناسب پوست چرب می باشد.

بررسی کرم ویتامین C دکتر راشل

کرم مرطوب کننده دکتر راشل C دارای بافت کرم ژل است. به عبارت دیگر کمی سبک تر از کرم معمولی است. بنابراین افرادی که پوست مختلط دارند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. حس آبرسانی این محصول بیشتر از کرم صورت جوان کننده ویتامین سی بیوآکوا است و بافت آن سبک تر است.

همچنین، این کرم ویتامین C بوی مشخصی ندارد، بنابراین به هیچ وجه حساسیت زا نیست و افرادی که پوست حساسی دارند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. جذب سریع (حدود 40 ثانیه) دارد و اثر ملایم بسیار دلپذیری از خود به جای می گذارد. ویتامین سی مورد استفاده در آن اسید اسکوربیک پایدار است. این مرطوب کننده به جز این حس ابریشمی به پوست می دهد. افرادی که پوست چرب دارند می توانند یک شب در میان به مقدار کم از آن استفاده کنند.

مشاهده و خرید کرم دور چشم ویتامین سی بیوآکوا

قیمت و خرید کرم دور چشم ویتامین سی اصل

بررسی کرم ویتامین C ایمیجز

کرم ویتامین C ایمیجز با بافت ابریشمی لطافت دلپذیری بر روی پوست ایجاد می کند. این محصول دارای بافت کرمی سبک و کمی صاف است که برای افراد با پوست های معمولی تا خشک توصیه می شود. تفاوت این محصول با سایر محصولات ویتامین سی در این است که این کرم حاوی لایه بردار اسید میوه AHA نیز می باشد.

به دلیل وجود لایه بردار در ویتامین C ایمیجز، سلول های مرده پوست به طور همزمان از آن جدا شده و پوست آمادگی بیشتری برای جذب مواد مغذی مانند ویتامین سی دارد. بنابراین، این محصول بسیار موثر است. کرم ویتامین C ایمیجز همچنین از ویتامین E و ویتامین A علاوه بر ویتامین سی پایدار برای آنتی اکسیدان و جوانسازی پوست استفاده می کند که هر دو دارای خواص هستند و به حفظ آن کمک می کنند.

ویتامین C برای پوست چه می کند؟

کرم ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی و ویتامین مبتنی بر آب با مولکول های بزرگ است. ویتامین سی اثرات مطلوب زیادی روی پوست دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. پوست را شاداب و احیا می کند.
  2. پاکسازی پوست کدر و خسته را انجام می دهد.
  3. جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری پوست را دارد.

قیمت و خرید لوسیون بدن ویتامین سی بیوآکوا اصل

قیمت و خرید لوسیون بدن ویتامین سی بیوآکوا

چگونه ویتامین C را وارد پوست خود کنیم؟

ویتامین سی از دو طریق به پوست می رسد که در ادامه این دور روش را برای شما به طور کامل شرح می دهیم:

1- انتقال ویتامین C از داخل به پوست

مصرف روزانه میوه ها و سبزیجات غنی از ویتامین سی بهترین راه برای رساندن ویتامین سی به پوست است. ویتامین سی در بدن ذخیره نمی شود، بنابراین باید روزانه مصرف شود. یک روز نمی توانید از ویتامین سی بیش از حد استفاده کنید و یک هفته دیگر نمی توانید از ویتامین C استفاده کنید.

استفاده و مصرف ویتامین سی باید بخشی از برنامه زندگی روزانه شما باشد. همه فکر می کنند که مرکبات حاوی ویتامین C بیشتری نسبت به سایر میوه ها و سبزیجات هستند، اما جالب است بدانید که فلفل قرمز بیشترین میزان ویتامین سی را در میوه ها و سبزیجات دارد.

2- انتقال ویتامین C با استفاده از کرم ها و سرم های پوست

ویتامین C در کارخانه‌های تولید محصولات مراقبت از پوست پایدار است و در کرم‌ها یا سرم‌ها استفاده می‌شود. افرادی که پوست چرب دارند باید از سرم ویتامین سی استفاده کنند و افرادی که پوست معمولی تا خشک دارند می توانند از کرم ویتامین C استفاده کنند.

بهترین زمان استفاده از کرم ویتامین C

بهترین زمان برای استفاده از مکمل‌ها و کرم ویتامین C شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب روی پوستی تمیز است. ویتامین سی به سرعت در برابر نور خورشید تجزیه می شود. بنابراین بهتر است در طول روز که در معرض نور خورشید هستید از ویتامین C استفاده نکنید. البته اگر در خانه هستید و در معرض مستقیم آفتاب نیستید، می توانید در طول روز از کرم ویتامین سی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا