جشنواره تخفیفات آخر تابستونی شروع شد

مشاهده + خرید
مراقبت پوست

طرز استفاده از کرم گوری و مدت زمان استفاده از کرم گوری که حتما باید بدانید!

You must know the duration of using Goree cream

استفاده از کرم گوری یکی از روش های موثر برای بهبود و تقویت پوست است. اما برای داشتن نتایج مطلوب، باید به روش صحیح استفاده کرد. در این مقاله از مجله روینا، به بررسی طرز استفاده از کرم گوری و مدت زمان مناسب برای استفاده از آن می پردازیم.

طرز استفاده از کرم گوری

برای استفاده از کرم گوری، شب قبل از خواب ابتدا پوست خود را با آب گرم و بدون هیچ شوینده ای شستشو دهید تا پوست باز شود. سپس کرم گوری را به مقدار کافی روی پوست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. این کار باعث از بین رفتن لایه های مرده پوست و تحریک تولید سلول های جدید پوست می شود. سپس، صبح بعد از بیدار شدن صورت خود را مجدد آب گرم بزنید ولی ماساژ ندهید.

حالا صابون گوری را بین دو دست خود بکشید و بعد کف صابون را به صورت دورانی و ملایم بین 3 تا 5 دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید. بعد از 30 دقیقه حتما حتما از آبرسان بدون چربی استفاده کنید.

مشاهده مشخصات و قیمت و خرید کرم و صابون گوری پاکستانی اصلی

قیمت و خرید کرم و صابون گوری اصل و تضمینی

مدت زمان استفاده از کرم گوری

مدت زمان مناسب برای استفاده از کرم گوری بستگی به نوع پوست شما دارد. اگر پوست شما حساس است، بهتر است از کرم گوری یک یا دو بار در هفته استفاده کنید. اما اگر پوست شما چرب یا معمولی است، می توانید هر شب از کرم گوری استفاده کنید. حتی می توانید از کرم گوری برای بخش های خاص پوست مانند صورت یا دست استفاده کنید. البته بهتر است زیادی و در مدت طولانی از این کرم استفاده نکنید. و بعد از نتیجه گرفتن به مرور زمان و یواش یواش استفاده از کرم را قطع کنید.

مشاهده مشخصات و قیمت و خرید پک 5 عددی کرم گوری پاکستانی اورجینال

قیمت و خرید پک کامل گوری اصل و تضمینی

نحوه استفاده از پک کامل گوری

برای استفاده از پک کامل گوری، می توانید طبق همان روش ذکر شده در توضیحات بالا اقدام نمایید. اما، اینبار کرم گوری و کرم ارچ و پماد درموویت و 2 عدد کپسول ویتامین E را با هم به طور کامل مخلوط کنید و بعد مواد را داخل ظرف مناسب بریزید و در یخچال نگهداری کنید. حالا هر شب طبق همان دستور استفاده از کرم و صابون گوری از مواد مخلوط شده و صابون گوری استفاده نمایید.

نتیجه گیری پایانی

استفاده از کرم گوری یک روش موثر برای بهبود و تقویت پوست است. با رعایت روش صحیح استفاده و مدت زمان مناسب، می توانید پوستی سالم و درخشان داشته باشید. حتماً قبل از استفاده از هر محصولی، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا از مطابقت آن با نوع پوست خود اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا