جشنواره تخفیفات آخر تابستونی شروع شد

مشاهده + خرید
مراقبت پوست

چرا باید پوست را مرطوب نگه داریم؟ این آموزش رو هر جایی و مجانی هت یاد نمیدن!

You can't teach this training anywhere for free

چرا باید پوست را مرطوب نگه دارید؟ شاید همه ما پاسخ این سوال را بدانیم که چرا باید پوست خود را مرطوب نگه داریم، شاید با ضرورت این موضوع کاملا آشنا باشیم، اما این که توجه زیادی به مرطوب نگه داشتن پوست خود نمی کنیم، باعث شده است.
چرا باید پوست را مرطوب نگه داریم؟
پوست مرطوب شاداب‌تر و تمیزتر احساس می‌شود و چین و چروک‌های آن کمتر قابل مشاهده هستند. کاهش ترشح سبوم توسط غدد پوستی باعث خشک شدن پوست صورت و بدن می شود که در این صورت نسبت به عوامل محیطی و برخی مواد حساس تر می شود. پوست می سوزد که به دلیل رطوبت کافی ایجاد می شود.

مقاله پشنهادی: کرم جوانساز و سفید کننده پوست

بعد از شستشو پوست سفت و ناخوشایند است مگر اینکه با کرم پوست نرمش کنید! علائم خشکی بیش از حد پوست ترک و چین و چروک است! در این موارد، باید پوست خود را مرطوب نگه دارید و بیشتر از یک روز معمولی از مرطوب کننده استفاده کنید!

مشاهده و خرید ژل آبرسان آلوئه ورا

مشاهده و خرید بهترین ژل آبرسان و لیفتینگ پوست

عوامل افزایش خشکی:

باد، دمای بالا و شرایط آب و هوایی خشکی و ترک خوردگی پوست را بدتر می کند. پوست استخوان‌ها، به‌ویژه روی گونه‌ها، به شدت در اطراف لب‌ها و چشم‌ها کشیده شده و خطوط ظریفی را در این نواحی نشان می‌دهد.

تفاوت نوع پوست:

نکته مهم در انتخاب مرطوب‌کننده مناسب این است که برای پوست‌های خشک، باید از مرطوب‌کننده‌های حاوی چربی استفاده کنید. در صورت داشتن پوست چرب، نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست، مگر زمانی که با هوای گرم یا سرد مواجه هستید! در صورت داشتن پوست معمولی، باید از مرطوب کننده ای استفاده کنید که محتوای چربی کمی دارد.

روش صحیح استفاده:

به طور کلی توصیه می شود بعد از شستن صورت از مرطوب کننده استفاده کنید و زمانی که پوست هنوز کمی مرطوب است و به آرامی روی پوست پخش می شود باید از آن استفاده کنید.

نکات مهم هنگام خرید مرطوب کننده:

هنگام انتخاب یک مرطوب کننده، از محصولاتی استفاده کنید که مواد مورد نیاز پوست شما را فراهم می کند، مانند لیپیدها، سرامیدها و اسید هیالورونیک. همه این مواد قدرتمند هستند، اما اسید هیالورونیک در دنیای لوازم آرایشی معجزه می کند. این ماده 1000 برابر وزن خود رطوبت را حفظ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا